COVİD-19 İLE DEĞİŞEN OFİS MOBİLYASI TERCİHLERİMİZ


Herman Miller Amerika ve Avrupa’da Covid19 ile gelen yeni iş düzeni için uzaktan çalışma alışkanlıklarımızı, ofis ihtiyaçlarımızı ve verimli çalışma için araçlarımızı içeren araştırmalar gerçekleştirdi.


Linkten raporu inceleyebilirsiniz.


Pandemi bir gün sona erecek. Ofislerde yarattığı alışkanlıklar ve etkileri çalışma düzeninde kalıcı olacak gibi görünüyor. Bu nedenle ofis mobilyasına yatırım yaparken karşılığını uzun dönemde alacak şekilde ergonomik, fonksiyonel ve kullanışlı tasarıma yaptığınızdan emin olmalısınız.


Uzmanların raporlarına göre çalışanların ofise döndüklerinde mekân ihtiyaçları için güvenli ve sınırlar belirleyen üç temel alan öne çıkıyor;


1. TAKIM ÇALIŞMASI ALANLARI



2. SOSYAL ve BİREYSEL ÇALIŞMA ALANLARI





3. KONSANTRE ÇALIŞMA ALANLARI




Çevrimiçi toplantılarla kişisel & sesiz alanlara ihtiyaç oldu. Aynı zamanda hem çevrimiçi hem ekibin bir araya geldiği teknolojinin buluşturduğu uzun süren toplantılar artmaya başladı. Herhangi bir farklı ülke ve şehirde gerçekleşen, kurumsal eğitimler, lansmanlar veya yıl sonu değerlendirme gibi 60 dakikayı aşan toplantılar artık online olarak gerçekleşiyor.


Herman Miller'ın Kivo ses yalıtımlı paravanları, kolay taşınabilen ve şekil alabilen formu ile hibrit ofislerde ve evde çalışma odası olmayan kişiler tarafından tercih ediliyor. Kivo bir koza gibi çalışanı etraftaki dikkat dağıtıcı etkenlerden ve seslerden fonksiyonel, pratik ve dekoratif şekilde koruyor.



Şirketler bu yeni sistemde teknolojik altyapıya, güvenli havalandırılmış alanlara, sınırlar belirleyen çalışma masalarına & aksesuarlarına ve uzun saatler oturulduğu için ergonomik koltuklara yatırım yapıyor.






139 görüntüleme0 yorum

Son Paylaşımlar

Hepsini Gör